Opona TABLE TOP Drut

dodaj do schowka

Schwalbe Table Top to doskonała opona stworzona do dirt/street. Została zaprojektowana przy współpracy z Timo Pritzel`em. Opona zapewnia doskonałe trzymanie i trakcję.

  • Kup

    Status waga kolor rozmiar rodzaj szerokość Cena
    pytaj o dostępność 520g czarny 24" drut 2.25 / Performance / Addix / 67EPI 94,99zł Dodaj do koszyka
    pytaj o dostępność 670g czarny 26" drut 2.25 / Performance / Dual / 67EPI 94,99zł Dodaj do koszyka
  • Opis produktu

    Schwalbe Table Top to doskonała opona stworzona do dirt/street. Została zaprojektowana przy współpracy z Timo Pritzel`em. Opona zapewnia doskonałe trzymanie i trakcję.

    Charakterystyka:

    • rozmiar: 24" x 2.25 / 26" x 2,25
    • zakres ciśnień: 2.0-4.5
    waga520g
    670g
    kolorczarny
    rozmiar24"
    26"
    rodzajdrut
    szerokość2.25 / Performance / Addix / 67EPI
    2.25 / Performance / Dual / 67EPI
  • Zapytaj

    Zadaj pytanie
    Typ
  • Recenzje

    Podsumowanie

    Średnia ocena: 4,5/5 (Doskonały), w oparciu o 8 ocen

    Zalety: Efektowny wyglad, Opona która jest dedykowana w teren dzieki ciekawemu rozwiązaniu bieżnika bardzo dobrze spisuje się na asfalcie, Do street dirtu polecam , Dobrze trzyma na szybkich bandach , Dobrze i wygodnie sie na niej jeździ , Małe opory toczenia

    Wady: mogła by być nieco lżejsza, szybko kończy się podczas jazdy na mieście

    8 na 8 osób poleca ten produkt

    2 miesiące temu Doskonały Zakup zweryfikowany

    Bueno

    Zalety: Efektowny wyglad, Opona która jest dedykowana w teren dzieki ciekawemu rozwiązaniu bieżnika bardzo dobrze spisuje się na asfalcie, Do street dirtu polecam , Dobrze trzyma na szybkich bandach , Dobrze i wygodnie sie na niej jeździ , Małe opory toczenia

    To już 3 komplet. Innych ciekawszych pod 24" po prostu nie ma

    Polecam ten produkt

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    3 miesiące temu Dobry Zakup zweryfikowany

    Oponka

    Zalety: Efektowny wyglad, Do street dirtu polecam

    Dobra oponka

    Polecam ten produkt

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    8 miesięcy temu Doskonały

    git oponka

    Zalety: Efektowny wyglad, Opona która jest dedykowana w teren dzieki ciekawemu rozwiązaniu bieżnika bardzo dobrze spisuje się na asfalcie, Dobrze i wygodnie sie na niej jeździ , Do street dirtu polecam

    Wady: mogła by być nieco lżejsza

    klei dobrze

    Polecam ten produkt

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    31 miesięcy temu Doskonały Zakup zweryfikowany

    Opony schwable

    Zalety: Efektowny wyglad, Opona która jest dedykowana w teren dzieki ciekawemu rozwiązaniu bieżnika bardzo dobrze spisuje się na asfalcie, Dobrze trzyma na szybkich bandach , Dobrze i wygodnie sie na niej jeździ , Do street dirtu polecam

    Wady: mogła by być nieco lżejsza

    Są dobre do wszystkiego , sam uzywam ich do Dirt streetu , jak na razie sprawują sie doskonale

    Polecam ten produkt

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    48 miesięcy temu Dobry

    Schwalbe - Opona TABLE TOP TIMO PRITZEL SERIES [performance]

    Zalety: Efektowny wyglad

    Spoko oponka c:

    Polecam ten produkt

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    57 miesięcy temu Dobry Zakup zweryfikowany

    Świetna opona

    Zalety: Efektowny wyglad, Opona która jest dedykowana w teren dzieki ciekawemu rozwiązaniu bieżnika bardzo dobrze spisuje się na asfalcie

    Wady: szybko kończy się podczas jazdy na mieście, mogła by być nieco lżejsza

    Opona trzyma jak głupia każdego podłoża, nie ważne, czy sucho, czy mokro, jednak szybko zużywa się podczas jazdy po mieście

    Polecam ten produkt

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    69 miesięcy temu Doskonały Zakup zweryfikowany

    Opona Table Top

    Zalety: Opona która jest dedykowana w teren dzieki ciekawemu rozwiązaniu bieżnika bardzo dobrze spisuje się na asfalcie, Efektowny wyglad, Dobrze trzyma na szybkich bandach

    Bardzo dobrze trzymajaca opona zarowno mokrym jak i suchym, cicha na asfalcie

    Polecam ten produkt

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    69 miesięcy temu Dobry Zakup zweryfikowany

    Pozytywna ocena

    Zalety: Efektowny wyglad, Opona która jest dedykowana w teren dzieki ciekawemu rozwiązaniu bieżnika bardzo dobrze spisuje się na asfalcie

    Bez komentarza

    Polecam ten produkt

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    86 miesięcy temu

    1 osoba uznała tę recenzję za pomocną

    Po 8 miesiącach pękła z boku i wyszła dętka nawet nie wiem co mogło to spowodować . a tak to fajna oponka .

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    89 miesięcy temu

    Dobra opona mam juz rok i caly czas jest duzo bieznika polecam

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    92 miesiące temu

    Oponki są zarąbiste,w ogóle się nieścierają i przyczepność jest bdb.

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    96 miesięcy temu

    zaj... oponka

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    98 miesięcy temu

    Oponaka zajebista mam ją już rok i sie dobrze sprawuje polecam ją w 100% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    98 miesięcy temu

    Oponka świetna dobrze trzyma itd mam ją 6 miesięcy i zauważyłem 2 minusy na bokach zaczeły się pojawiać małe pęknięcia ,i lubią się kleić do szkieł w ciągu 2 tygodni 4 razy złapałem kapcia ;/ ale Polecam w 75%

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    98 miesięcy temu

    fajna oponka

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    100 miesięcy temu

    Swietna oponka nie do zdarcia przyczepna wogóle GIT polecam ;))

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    108 miesięcy temu

    Jak dla mnie genialna opona.Na plus zasługuje :waga,dobry bieznik,ogólna trwałość materiału,przyczepnosc (nawet na sliskiej nawierzchni) Minusy ; brak.

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    111 miesięcy temu

    1 osoba uznała tę recenzję za pomocną

    Wcale nie ma złego trzymania w pochyleniu...
    Sune na niej w bande przy 30km/h w lesie. Pochylenie jest duże bo trzeba wyrobić i nie zdarzyło mi się wypaść.
    Jest bardzo wytrzymała na zdarcia. Hamowanie na asfalcie wytrzymuje świetnie.
    Przejechanie po szkłach też jej nie rusza.
    Mamy piaszczyste dirty i też jest dobrze, wszystko trzyma.
    Grzebie sie na plaży ale to raczej normalne. W głębokim błocie też nei daje rady, ale to nie jest Mud opona.
    W odniesieniu do Cypriana mówię Wam że nie zużywa się wcale tak bardzo. Trzyma ładnie i jest stabilna pochyleniu :)

    ja również pozdrawiam ;) Tomek ;)

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    111 miesięcy temu

    Przejechałem na nich dwa sezony. Świetne rozwiązanie na miasto (asfalt, beton, kostka) i ładną pogodę, opony są bardzo wytrzymałe i trudno je rozwalić. Niestety ich wadą jest fatalna trakcja w terenie (piach, błoto) lub w gorszych warunkach pogodowych (deszcz, śnieg). Rower zachowuje się niestabilnie przy dużym pochyleniu. Niskie opory toczenia, przydała by się lepsza reakcja na hamowanie. Czy kupiłbym drugi raz te opony? Nie :) Doradzam bardziej uniwersalny bieżnik ale to oczywiście zależy gdzie zamierzamy jeździć. Mogły by się trochę mniej zużywać. Pozdrawiam Cyprian

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    114 miesięcy temu

    są super ale mają jedyną wade, nie trzymaja jak jest sie przechylonym wtedy szybko traca przyczepność i ... boli :(

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    115 miesięcy temu

    Śmigam na tych oponach 4 miechy i tylko tylna się lekko zdarła z powodu ostrego hamowania. Dobra przyczepność. Po deszczu daje radę. Nawet na śniegu łapie trakcję. Do streetu i letniego FR polecam.

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    116 miesięcy temu

    bardzo fajna opona dobra przyczepnosc lekka i wcale sie szybko nie zdziera!!!

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    116 miesięcy temu

    Ogółem dają radę, podoba mi się. Trzymają super, jak ktoś niżej napisał po deszczu już tak fajnie nie jest, ale mi pasuje:) Jedyna wada to, że po ok 2miechach jazdy na tylnej oponie już widać oznaki zużycia. Ogółem dosyć szybko się ściera, ale za tą cenę nie ma nic lepszego:)

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    118 miesięcy temu

    Dobra, dosyc lekka oponka ;) Super prezyczepnosc na zakretach, gorzej po deszczu ;P Zdziera sie dosyc szybko ale POLECAM

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

    123 miesiące temu

    Oponki bardzo dobre, trzymają się na ostrych zakrętach bez obawy o glebe;p, mają tylko jeden minus.. szybko się zdzierają, kupilem 2 miesiace temu a dziś juz mi kostka zeszła mimo tego ze nigdy nie zaciskam na maksa hamulca.

    Czy ta recenzja jest: pomocna, niewłaściwa?

  • Koszt dostawy

Ostatnio oglądane
Ładowanie strony Strona gotowa